ساخت مهر فوری - بهترین قیمت مهر - مهر ساده - مهر ژلاتینی

ساخت مهر فوری - بهترین قیمت مهر - مهر ساده - مهر ژلاتینی

ساخت مهر فوری - بهترین قیمت مهر - مهر ساده - مهر ژلاتینی

ساخت مهر فوری - بهترین قیمت مهر - مهر ساده - مهر ژلاتینی

ساخت مهر فوری - بهترین قیمت مهر - مهر ساده - مهر ژلاتینی
مهر لیرری
مهر پزشکی
مهر مهندسی
مهر شرکتی
مهر نمایندگی
مهر پرستاری
مهر املاک
مهر فروشگاه
مهر دفتر
مهر امضا
مهر تاریخ زن
مهرشماره زن
مهر وکالت

  • ۰
  • ۰

مهر فوری

مهر فوری

“ مهر فوری ” با تکنولوژی نوین و توانمندی در زمینه مهرسازی و چاپ، می‌پردازد. ما مهرهای متنوعی را با کیفیت برتر ایجاد می‌کنیم که به راحتی می‌توانید از آن‌ها بهره‌برید. انواع مهر اداری، مهرهای آماده، مهر وکلا، و مهر پزشکان از جمله محصولاتی هستند که در اختیار شما قرار می‌دهیم.

علاوه بر این، مهرهای لیزری، مهر ژلاتینی و … نیز از دیگر تخصص‌های ما هستند. ما همچنین به طراحی این مهرها نیز می‌پردازیم تا دقیقاً به نیازهای شما پاسخ دهند.

در ادامه، مهارت‌های ما در زمینه ساخت لوگو، کارت ویزیت، سربرگ، سرنسخه، فاکتور، قبض، پاکت، و سایر ملزوماتی که به ترویج کسب و کار شما کمک می‌کنند، در دسترس شماست. ما به طور کامل تمامی نیازهای مهرسازی و چاپ شما را در یک مکان تامین می‌کنیم.

 

مهر شرکت

سفارش مهر شرکت

شرکت‌ها بعد از ثبت کردن شرکت خود در اداره ثبت شرکت‌ها بایستی نسبت به مشخص نمودن دارندگان امضا اقدام نمایند. بعد از مشخص کردن دارندگان امضای مجاز افراد موظفند در اکثر اوراقی که به امضای این افراد خواهد رسید،  را نیز ثبت نمایند. امکان دارد درج نکردن مهر همراه با امضای افراد مجاز از سوی شرکت برای دارندگان امضای مجاز مسئولیت شخصی بوجود آورد.

در این قسمت کلیۀ نکاتی که برای مهرهای شرکت ضرورت دارد بدانید را توضیح خواهیم داد. با درنظر گرفتن این نکات شما قادر خواهید بود تا از رخ دادن مسئولیت‌های فردی و در نهایت مشکلاتی که امکان دارد برای شرکت بوجود بیاورد جلوگیری کنید.

شرکت‌ها بعد از ثبت باید طراحی خاصی را برای مهر خود درنظر بگیرند. این مهر در حقیقت در آخر مدارک و قراردادهای شرکت، باید مورد استفاده قرار بگیرد. توجه داشته باشید که این مهر شرکت نمایانگر انجام عمل برای افراد حقوقی محسوب می‌شود. بدین وسیله از ایجاد مسئولیت برای افرادی که دارندگان امضای مجاز شرکت می‌باشند جلوگیری خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی