ساخت مهر فوری - بهترین قیمت مهر - مهر ساده - مهر ژلاتینی

ساخت مهر فوری - بهترین قیمت مهر - مهر ساده - مهر ژلاتینی

ساخت مهر فوری - بهترین قیمت مهر - مهر ساده - مهر ژلاتینی

ساخت مهر فوری - بهترین قیمت مهر - مهر ساده - مهر ژلاتینی

ساخت مهر فوری - بهترین قیمت مهر - مهر ساده - مهر ژلاتینی
مهر لیرری
مهر پزشکی
مهر مهندسی
مهر شرکتی
مهر نمایندگی
مهر پرستاری
مهر املاک
مهر فروشگاه
مهر دفتر
مهر امضا
مهر تاریخ زن
مهرشماره زن
مهر وکالت

  • ۰
  • ۰

مهر برنجی بانکی

مهر برنجی بانکی

با پیشرفت فرآیند ساخت مهر در دنیای امروز، مهر برنجی قدیمی که در گذشته حضور قابل توجهی داشت، از ترکیبات فناوری جدید به‌طور قابل توجهی کمتر بهره‌مند شده و جایگاه برجسته‌ای را از دست داده است. در زمانی که مهرهای اتومات و لیزری هنوز ابداع نشده بودند، مهر برنجی یکی از محبوب‌ترین وسایل برای تایید و اعتبارسنجی نوشته‌ها بود.

مطالعات و تحقیقات انجام‌شده توسط محققان و باستان‌شناسان نشان می‌دهد که در گذشته، انسان‌ها از مهر برنجی قدیمی برای تصدیق و ایمان به متون باستانی خود استفاده می‌کردند و اثرات این نوع مهرها را در زیر نوشته‌های باستانی مشاهده می‌کردند. این مهرها، نه تنها نماد قدرت تایید و اعتبار بلکه نشانگر تاریخ و فرهنگ گذشته بوده‌اند.

مهر برنجی مخصوص مهروموم

اگر به دنبال تهیه مهر برنجی مخصوص مهروموم خود هستید، تیم ما در گارنت گرافیک آماده است تا تمامی نیازهای شما را به کمال رضایت برآورده کند. مهروموم به عنوان یک جزء اساسی در اسناد و امور رسمی تلقی می‌شود و ما با بهره‌گیری از تکنولوژی حکاکی بر روی دسته‌های برنجی، مهر مخصوص مهروموم شما را با دقت و کیفیت بالا تولید خواهیم کرد.

در گارنت گرافیک، شما می‌توانید طرح دلخواه خود را از بین گزینه‌های متنوع بر روی مهر برنجی خود انتخاب کنید. این امکان به شما می‌دهد که یک مهر اختصاصی داشته باشید که ویژه مهروموم شما طراحی شده است.

تضمین کیفیت و مقاومت در برابر جعل، مهرومومی که ما تولید می‌کنیم، را به عنوان یک گزینه اعتباری و قابل اطمینان برای اسناد و مدارک شما معرفی می‌کند. از مهر برنجی مخصوص مهروموم ما برای تضمین اعتبار و اصالت مدارک خود بهره ببرید.

برای سفارش مهر برای مهروموم با طراحی اختصاصی، با کارشناسان ما تماس بگیرید و توضیحات خود را ارائه دهید. ما با افتخار مهر برنجی شما را با کیفیت بالا و به سلیقه شما تولید خواهیم کرد.

 

مهر فوری

برای ساخت مهر  و مهر فوری ابتدا باید پرینت محتوا و طرحی که قرار است به صورت مهر به وجود بیاید را به صورت نگاتیو روی کاغذ کالک پرینت کنیم و اسپری پر رنگ کننده را به آن بزنیم  تا اسپری را به خود جذب کند این اسپری با فوت کردن زود تر خشک میشود ولی باید حواسمان باشد که فوت کردن باعث میشود که خاصیت پر رنگ کنندگی این اسپری از بین برود.حال بعد این مراحل ژلاتین را از سمتی که لایه تلقی راحت تر جدا میشود جدا کنیم و  روی کاغذ کالک قرار دهیم  سپس وارد مرحله نور دهی میشویم تا ساخت مهر تکمیل شود.

مهر فوری در مرحله نور دهی ژلاتین را باید بین 7 تا 8 دقیق در دستگاه نور دهی  نور به خود ببیند و کم تر یا بیشتر بودن این نور به نوع دستگاه مرتبط است .بعد از مرحله نور دهی کاغذ کالک را از زیر ژلاتین برداریم و دوباره ژلاتین را نور دهیم.برخلاف دفعه قبل نور دهیم که به پشت نور مربوط است و مرحله آخر که مهم ترین مرحله است شستشو نام دارد.  ابتدا ژلاتین را از قسمتی که نور دیده با چسب معمولی بچسبانیم و آن را به طوری که لایه  نازک سلفنی روی آن کنده شود و مهر فوری ساخته می شود

  • ۰۲/۱۱/۱۵
  • garnet graphic

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی